klänning och bärs é livet

 
Jag nyss innan jag gick med ebba.


Vet dock inte varför det ser ut som jag har världens största höfter?! Kanske för att jag har shorts under och hade massa grejer i fickorna hihi. Jag älskar klänning, man känner sig si fri och levande, helt klart den bästa uppfinningen genom tiderna. Jävligt skönt ute ikväll tyckte både jag och terriern ebba.

Kom nyss in och nu väntar jag på att isse ska sluta jobba och att han ska hämta mig. Vi ska sova med varandra ??? äntligen. Har saknat honom inatt och idag på morgonen och på dagen och även en bit av kvällen. Nu måste jag hitta en klädsel för morgondagen, det är det enda jobbiga med att sova på annan ort. Man vet ju inte vad man vill ha för kläder nästa dag?? Jobbigt att va tjej. Nä nu, vi hörs imorrn ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback