klädsel of today

 
Såhär har jag sett ut idag. Efter vi boka resan (!!!!) For jag hem och fixade till mig, åt middag och träffade sedan upp en barndomsvän och hennes pojkvän (emmaw och william) på Bergsbykiosken. Chillade där ett tag innan jag for och jobbade 16-21. Efter mitt arbetspass mötte jag upp en annan barndomsvän på konsum (evelinaw). Sedan hängde jag åter igen med mitt favoritpar - emma å wille.

Nu har jag varit hemma ett tag och chillat med FAnny. Har just gått till bädds och ska se några avsnitt av the Kardashian innan det är sovdags. Ska tyvärr sova all by my self tonight... isak är på partaj..... saknar honom nästan för mycket för att vara sant

Imorgon väntar jobb från 06.45 till 17......... Jag hatar mitt liv och jag hatar att jag jobbar varenda jävla helg när alla andra jävlar är lediga. Hej då och tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback