jag fryser tur jag fick en pyjamas



Faaan så förbannad jag blir på blogg.se!!!!!!!!! Det krånglar alltid. Funderar på att börja blogga på scandalbeauties.com istället. Då kanske jag dessutom skulle kunna dra in några extra slantar på bloggandet.

Sen jag kom hem har jag frusit intensivt och konstant. Sommaren är över och jag har övergått tillbaka till mitt liv som frusen. Det blev inte många veckor jag kunde sova utan morgonrocken, nu är den tillbaka igen. Har förtvivlat försökt bli varm genom att ta på mig alla kläder jag kunde hitta och kura ihop mig under täcket. Resultat: Ingen skillnad. Istället tog jag till drastiska metoder och duschade i kokhett vatten så jag blev röd som en räka. Men sen tog varmvattnet slut............ fan att vårat stall skulle brinna, det var där källan till varmvattnet satt...

MENMEN tur att man har en mamma. Jag fick ärva hennes fina nallebjörn-pyjamas så nu kan jag förhoppningsvis sova gott. Förutom en sak: Jag har ingen kille vid namn Isak G bredvid mig...

Nu ska jag sluta skriva detta klagoinlägg. Istället ska jag ladda hem nån film och se!! Så jävla länge sen jag såg en film. Det kan man bara göra om man är ledig imorrn OCH DET ÄR JAG!!!!!!!!!!! ska sova till kl.17 

Vi hörez imorgon då nattinatti ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback