i orten var jag stjärna långt innan jag var känd

 
Såhär har min eftermiddag sett ut, helt perfa. Förutom att jag har gammal och ful bikini som visar mina bristningar från tiden med fetma. Ser ut som en riktig bitch på bilden men det är jag inte, bara ibland när jag inte ätit på länge. På andra bilden kan ni skåda min högtalare som jag köpte på maxi förra året, hade glömt bort den!!! köpte den för en billig peng men den är ganska bra. Sen off course en redbull och en hudkräm. Läste i en tidning att man INTE ska smörja in sig med hudkräm innan man solar för då finns det risk för att man bränner sig och får cancer. Jag bränner mig aldrig så därför tyckte jag det lät som ett bra tips att smörja in mig.

Just nu sitter jag i köket, har sockerdricka i foten för att jag suttit på den. Jag sitter alltid på min fot, en dålig vana jag haft i hela mitt liv, min mamma har tjatat sen jag var 0 år att jag inte ska ha fötterna på stolen vid matbordet. Tyvärr har inte hennes vilja gått igenom. DESSUTOM är det en äcklig fluga somhela tiden kör in i mig. Helvete vad jag hatar flugor. Nu ska jag iallafall duscha, mamma sa att jag måste göra det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback