H&M höstnyheter


Igår  fick H&M in massor med höstnyheter!! Mycke fina saker, speciellt kavajerna, accessoarerna, och bikinisarna!! Måste ha den vita med guld... så jääävla snygg när man är brun på en öde i ö i  St Tropez.

Tyvärr ger höstnyheterna mig ångest som fan. Sommaren är snart över, har ni sett hur jävla mörkt  det är om kvälla nu????? Och vad fan ska jag göra efter hösten?? Igår på bion funderade jag på att bli pilot, det skulle nog passa mig. Jag älskar att flyga flygplan, jag är inte rädd för döden och jag har ingen medkänsla, då slipper jag må dåligt över att vara ansvarig till andras död ifall vi störtar. Hehe nää skoja men jag tror jag skulle vara bra, är jävligt bra på att styra alla fordon. T.ex. Moped, häst (ja det räknas som fordon) och bil, dom enda jag provat. Det stora problemet skulle nog vara mina betyg..... men jag har hört att allt går om man vill. Man kanske kan ta sig in på annat sätt, t.ex. genom olaga hot eller något annat kriminellt. 

Nu har det gått för långt jag tar adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback