Gunsen

Hej mina bröder och systrar ? Gick mot alla odds bra att jobba, tur jag jobba med jenny då går det alltid finemang. När jag slutade vid 8 cyklade jag hem till emmisen och sen for vi ner till gunsen för snack och mys. Jag hade tänkt ta mitt första dopp för i sommar men jag ballade ur hehe. Kanske nån annan gång i ett annat land kanske ungefär den 18 aug.

Kom nyss hem och ligger och just chillin in ma bed. Är så trött och fortfarande bakis...... ska bli så jäkla skönt att sova!!! och vakna utan att vara bakis wihooo

Bilder från ikväll på gunsen:

 
Hehe okej stämmer att bilderna är från gunsen men verkligen inte från ikväll. Jag älskar gamla bilder, alla ja alla bilder. Har typ 20 000 bilder på min dator och den dagen min dator dör och bilderna skulle försvinna skulle jag ta mitt liv. För hur kul är det inte??? 
 
jaja nu ska jag se the kardashians 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback