foxy spike

Idag under shoppingrundan sa fanny till mig "sandra kolla" jag kollade och jag drabbades av en shopaholics svåra syndrom: grova andningsbesvär, högt blodtryck, gråstarr och en släng av adhd. Ddet som stod på hyllan var ett par jeffrey campbell foxy spike. Har aldrig sett ett par jc i butik så det var väldigt stort för mig, en dag jag sent kommer glömma ?


Ni kan ju försöka undvika blåmärkena på mina ben...... ett resultat av för hårt festande... Och förresten så har jag ju skrivit förut att det är en bra-att-ha-sko vid våltäkt och jag kan lova er att det stämmer. Jag råkade tappa skon på min tå och det resulterade i HÅL I TÅN. Dom är alltså så vassa att dom lätt kan göra hål i en förhud


Nu ska jag gå ut på en promenad med hunden, ska nog ha mina nya skooor hihi. Gillar att gå ut och gå i högklackat, därför skulle jag passa bra som hollywoodfru!! Dom är ju alltid fina, fixade och har högklackat. Jag HATAR att vara ofixad, även om jag bara ska vara hemma.. det är ju kul me smink, kläder och allt sånt hihi. Mitt största och viktigaste intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback