emma och hennes nya cykel

Hejhej på kvällskvisten!! Ikväll fick jag oväntat besök av min finaste lilla P ? Hon hade fått en ny cykel, den var rosa och jättefin. Så jag hade riktigt tur att lilltjejen kom förbi för då fick jag sällskap på promenaden med hunden. Vi tog även en paus i lekparken, gungade på en gunga som var våran favorit i yngre dar. Sen gick jag hem, nu har jag duschat och bytt sängkläder, försöker göra allt för att sova gott utan isse, har sovit utan honom i tre nätter nu:'( han är och roar sig i en stuga. Imorgon ska jag upp tidigt för jag hoppas på sol. Börjar inte jobba förrän 16 så är de inte sol tar jag självmord.Nu ska jag se film godnat



Här är Emma, nöjd över sin nya cykel! FIN VA!?!?! Både cykeln och emma ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback