Ebba min hund


Ebba borderterrier Lindahl. Bilden är från en dag då vi var kompisar, det händer inte ofta. Vi gick promenad, åkte bild, badade i älven och hade jättekul ihop. Oftast är vi ovänner för hon är så jävla jobbig. Jag hatar hundskall i örat och hon är alltid så jävlig när det kommer en bil på gården... hon slutar aldrig skälla. Sen är hon inte mysig heller?!?! Och det är därför man har djur enligt mig - för att få mysa med dom. Dessutom har hon sträv päls. Men älskar henne endå.

Nu ska jag gå ut och gå med henne, fast jag mår illa. Vet ej varför!!! Antingen är jag hungring, gravid eller så har jag druckit för mycket redbull. Jaja nu ska jag gå fast de kändes så jäävla jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback