dagens tråkiga shopping


 
Nytt smink. Fan vad dyrt det är, tjejer borde få högre studiebidrag för vi måste köpa dyrt smink och mensskydd. Meen iallafall så måste jag tipsa om mascaran!! Den bästa ever tror jag. Mina ögonfransar börjar växa tillbaka, vet inte vad som hände men en dag upptäckte jag att alla mina ögonfransar gått av? Kan de bli värre? nej. Parfymen hitta jag får en skitbillig peng på rea, älskar parfym-rea, den enda rean jag gillar.


Köpte ett fint halsband också!! Har fått dille på guld, och på smycken överhuvudtaget, vill bara köpa nya smycken hela tiden. Men upptäckte när jag kom hem att det är nåt knas med det här halsbandet, det går inte att öppna?!?! Antingen är jag för blond för att förstå eller så är det helt enkelt felkonstruerat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback