dagens kledsel

 
Såhär ser jag ut denna dag. tisdag tänkte jag skriva men det är kanske måndag. Jag har ingen jävla koll på dagarna

Tröja från H&M, klänning från gina, ett flätat skärp som inte syntes så bra och skor från nelly.

Idag är jag leeedig och det var sååå skönt att sova länge! Klev upp och åt frukost och gick sen en sväng med min hund ebba. Sen kom min pojkvän förbi innan han for och jobbade....... var bra att jag fick kramas med honom lite då jag saknat honom nåt så gud förbannat....... nu är jag återigen skiljd från honom och de suger. Vädret suger också fast det är lite mysigt ändå. Min dröm hade varit att ikväll med isse, mysa, se en film och äta ostkrokar. Tyvärr kommer den drömmen aldrig slå in för 1. isse jobbar 2. isse kan inte se en film för han kan inte sitta still och 3. jag kan inte äta ostkrokar.

Nu håller jag på hungra ihjäl så ska kolla om mamma kan laga mat till mig hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback