in time

Orkar inte blogga på den här jävla bloggen men jag gör det ändå. Ikväll gick jag och fanny en promenad till mormor och var med henne ett tag. Mamma och pappa kom också men dom var lata och körde bil. Sen for vi albatross, exotiskt va. Sen for vi på kåne och sen chilla vi på gogolve:) Skoja bara vi for hem, jag tror inte min familj skulle gilla att chilla på gogolve.

Hemma chilla vi i soffan och såg filmen In time. Den var riktigt bra faktiskt och jag tror att jag ska bli ihop med Justin T. Men vi får se hur de blir med det:)

Min kille och hans ex just innan dom hånglar

Nu ska jag leta nässpray sen sova. Hinner inte ens läsa harry för jag måste sova NU!!!!! Skola imorrn känns ju helt åt själve fan uuuuuuuhhhhhhhh godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback