Harry potter - My number 1

Hej kära barn. Jag är inaktiv i mitt bloggande men ni vet ju varför, jag är en fattig ungdom som måste jobba på helgerna. Sen försöker jag hinna med att träffa lite vänner också för att inte leva helt isolerat. Så ikväll efter jag slutade skjutsade emma hem mig, en snygg och bra kompis. Då åt jag en biff sen fort jag och träffade polare på gogolve. Det var kallt så vi värmde oss i saras bastu. I  bastun blev vi hungriga så vi for på frasses. På frasses blev vi sugna på manligt sällskap (chrille dög inte) så vi for till isak. Sen for vi hem.

Jag kom nyss hem och klockan är 2, jag kommer vara jättetrött på jobbet imorrn. Men nu ska jag göra något jättekul, se harry potter. Jag älskar harry som ni vet. Han är min number one, det betyder att det är han jag helst vill gifta mig med. Jag anser att en kille som är skicklig inom magin är jättebra. Det är viktigare att kunna hantera staven rätt än att vara snygg hehhehehe););) fattar ni;););)


Det här är nog den värsta bilden jag sett på harry potter. Varför ska han posera naken med en vit häst? Hade varit mycket sexigare om det var en hippogriff eller något annat magiskt djur. Sen har han väldigt hårigt mag- och pungparti. I dont like hair

Nu måste jag se filmen och sen sova hej då pusspuss love to my readers and harry potter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback