Forgetting about Sarah Marshall


Igår tipsade min mor mig om den här filmen "Forgetting about Sarah Marshall". Det är med "Marshall" ur how i met your mother hehehee kul sammanträffande med namnen. Också är det med hon som är med i friends with benefits, den snyggjävla tjejen.

Den var iallafall jääättebra!!! Jag brukar typ aldrig kunna se en film för jag blir så rastlös, men den här kunde jag se lätt som en plätt, så det är my tip to you. Ni kan ju se den om ni inte ska festa ikväll. Fast alla ska ju festa ikväll för kenzas kompis Baby J ska ju vara dj på mollys.................... Men jag klarar mig. Jag klarade mig utan alkohol förra våren och ska jag vara ärlig så mådde jag bättre då hehe. Nu ska jag äta middag, aningens tidigt men jag måste snart gå till jobbet om jag ska hinna innan jag börjar, det är trots allt en bit dit.

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag gillar verkligen den nya korthåriga, alkoholfria, självförsörjande, promenerande Sandra!

2012-01-13 @ 15:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback