Hej igen vi ses

Hej. Nu var det länge sen vi sågs men ni måste ju förstå att jag har ett liv utanför bloggen. Jag har ett privatliv som det kallas. Nej men jag har bara inte varit hemma ok

Igår var det tyvärr fest därför är jag bakis, typ fortfarande. Jag blir jävligt bakis för min kropp förbränner alkohol dåligt tror jag. Eller så mår jag illa för att dagens matchema har inte varit så bra.

Frukost/Lunch/Middag : 2 korvar och 3 redbull

Kvällsfika: Sockerfri gammal glass gjord på ägg och grädde som stått i frysen ett x antal dagar.

Redbull får mig att må jävligt dåligt men det sätter iallafall gång tarmsystemet och är gott

Tips för er som aldrig bajsar. Det där hör till privatlivet och bör inte skrivas på bloggen. Man måste lära sig skillnaden. Den är jättegod, blir snabbt kall och dessutom håller kylan i sig under en längre tid. Måste vara sugarfree eftersom jag har sockerfobi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback