Gick lös med kortet tyvärr



Idag vet jag inte vad som hände. Har ju varit jävligt bra på spara pengar men nu orkar jag inte mer. Har haft en dåligt liv på senaste tiden så detta var jag värd.

Kul att jag köpte färger va?? Annars är min garderob svart svart och lite mer svart. Den rosa tröjan såg ju helt fucking förjävlig ut men den är lite fin. Köpte en bikini också. Jag är tyvärr bikini-beroende. Köpte typ 19 st förra året. Den här bikinin fick mina tuttar att se jävligt små ut, kommer inte få nån kille på stranden tyvärr.

Köpte solbriller ocskå men dom hann jag inte fota innan batteriet i kameran dog. Jag är så jävla less på vintern därför köper jag sommargrejer nu kul va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback