byxa

Hej nu klär jag på mig och det är jättekul för jag har köpt en ny byxa i umeå. Var det enda jag köpte eftersom jag är fattigare än själve fan. Men iallafall så känns det så jävla braaaa. För hitills har jag haft en grå, rutten byxa som gett mig kväljningar.

Dom här braxerna är från rut m.fl och är som en carlingsbyxa (ni vet vad jag menar) fast en hundring billigare! Dessutom finns det många och i alla storlekar som det tyvärr aldrig finns här hemma i skellet


OLIVIA JEGGINGS<br/><strong>299</strong> SEK | €25.95
Fula på båda bilderna men det är ju ba en vanlig svart jävla byxa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jättelång kvalité på byxorna, dessutom blev dom GRÅ efter bara en tvätt:/

2012-02-06 @ 10:32:26
Postat av: sandra

hehe som alla andra

2012-02-06 @ 10:36:31
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: CISSI

såna där har jag också, bättre än carlingsbrallan ju fast helt slappa längst ner i benen ...

2012-02-06 @ 16:20:41
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback