want



Idag skulle jag vilja ha den här godisen. Är på jakt efter fler koftor/jackor OSV eftersom det nu officellt är istid nr 3. För visst har det då varit två redan?? Dessutom är det typ minus 25 grader i utbildningsrummet på jobbet så jag håller på dö varje dag. Hade varit en glad tjej om jag haft denna fina från gina. HIhi RIM.

Just ja jag sa för en timma sen att jag skulle sova men jag var tvungen att se på tv3 dokumentär när en tjej skulle ta bort sina tissar för hon ville vara kille. Haha en kul grej som jag också funderar på att göra:) Undra vad isak säger då. Men nu ska jag lägga mig iallafall!! Fast funderar på att se en skräckfilm med harry potter. Fast kanske inte. Vad fan ska jag se då???? orkar inte sova direkt och jag orkar inte läsa som jag sa att jag skulle. Jag tror jag kanske ska ladda hem tomten är far till alla barnen:D:D JAAA!! hej då godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback