tredje advent

HEEJ<3 Söndag idag och tredje advent står det på almanackan. Igårkväll köpte jag och isak hem mat som vi såg framför harry potter och den flammande bägaren. Sen for vi och träffade det andra paret, Emma & William på Coop Forum. Där handlade vi tillsammans och sen for vi hem till isse och drack vin och spelade sällskapsspel. Nej jag skoja bara jag ville bara låta lite vuxen. Men det lät faktiskt kul, kan vi göra det nån gång undrar jag här och nu till mina kompisar och min kille.

Men ja igår drack vi inte vin vi chilla å såg film tills det var läggdags ganska tidigt pga. att isse börja jobba halv 7 idag. Så under denna dag har jag varit iväg och köpt hårfärg, färgat håret och städat läggan. Det har typ tagit hela dagen tills NU. Och nu kom isse hem, vilken tajming va!! Jag har också hunnit se filmen Ted medans jag fixade håret och den var jättebra den kan ni se ikväll om ni vill.

Här är jag just nu utan utväxt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback