tre vännerna och jerry


Ikväll har jag umgåtts med tre underbara vänner - Emma, Emma och min värmefilt. Älskar alla så himla mycket. Och när jag varit ifrån dom ett tag inser jag hur mycket jag saknat dom!! Ni förgyllde min dag och mitt liv

Annars så saknar jag sommaren så förbaaannat mycket. Kan inte leva i den här kylan... är nära döden varje dag tror jag...

Jag kom nyss hem från P:et och har lagt mig i sängen, ska bli så jääävla skönt att sova, har längtat hela dagen. Har varit en grinolle idag så sova behöver jag verkligen. Är ju ledig imorrn dessutom och det känns så skööööönt. Så imorgon vill jag göra kul grejer hoppas ni också vill det my friends. Nu ska jag slå på Harry P och hemligheternas kammare och sen somna till den! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback