TITANIC 3D

Igårkväll hämtade jag Emmis på jobbet och vi for på hemmakväll. Planen var att hyra en 3D-film men dom hade EN, och det var den här jävla filmen Lorax, en barnfilm. Annars var man tvungen att köpa en film och det kostade typ 300kr så det kändes inte så lockande. Istället köpte vi en dricka och sen for vi hem till mig och åt middag, chicken. Efter ett tag kom emmawi och signe och efter många om och men fick vi igång en film!!!! Titanic i 3D blev det och 3D är så jäävla coolt. När den var slut for jag hem till min kille och kröp ner vid honom ?

 
Snygga tjejer i 3Dglajjer ?


Jag har fortfarande inte rört mig från soffan hehe. Har försökt knåpa på både önskelista, nyårsklänning och vinterjacka men utan vidare resultat. Dessutom är det snart sista inlämningsdatum för önskelistan enligt min mor hehe. NU ska jag iallafall resa mig härifrån för jag håller på hungra ihjäl. HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback