Skyltsöndagsoutfit

 
Skyltsöndagens outfit. Ända sen man var liten har man ju fått lära sig att på skyltsöndag och på valborgs måste man vara varmt klädd. Så idag följde jag fortfarande mina föräldrars råd och se på fan, dom hade rätt. Ibland är det viktigare att vara varm än snygg men bara ibland.

Så jag var klädd i min fula kalla vinterjacka + halsduk + vantar + mössa + mina nya varma skor. Jag insåg att jag gjorde ett bra köp med dom där skorna ändå, även om jag var osäker om jag skulle behålla dom från början eftersom benen ser tjockare ut i lågskor med högt skaft (kan vara psykiskt). Men helvete så skönt det är med fodrade skor. Lätt bästa uppfinningen.

JAJA nu är det slutpratat om outfits. Var på skyltsöndag med paret Emma och William och det var mysigt och kul, även om vi mest höll oss inomhus hehe. Jag kom till isse för ett tag sedan, har bara chillat vid datan och tänt massa ljus. Åhh jag älskar att julmysa. Jag vet inte riktigt vart isse är så jag kanske ska ringa han nu. Eller så ska jag äta middag, ja det ska jag. Köttbullar MMMM.. Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback