Sandra Levande begravd

Var kul på bowling och jag vann. Något som är mindre kul är att jag under denna bowlingperiod bestämde mig för att beställa en klänning och det kändes 100% rätt. När jag kommer hem finns den inte kvar längre. Kan någon vara snäll att begrava mig, helst levande så jag får lida och tänka igenom mina synder. Faaan alltså det här händer alltid mig, ALLTID!!!!!!! BLIR GALEN!!!!!!


Har nyss ätit soppa, nu ser jag jersey shore och väntar på min älskade partner. Har saknat han såååå under två dagar då vi knappt setts så jag ska försöka vara vaken tills han kommer hem. Vet tyvärr inte ens vart han är då jag inte försökt nå honom på telefonen, så det kanske jag bör göra. Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback