Rest In Peace <3

Jag är ledsen att säga att det hänt något fruktansvärt. Idag möttes jag av en hemsk nyhet när jag loggade in på bloggen. Min mamma hade lämnat en kommentar (den enda som kommenterar min blogg) om att Kim Kardashians katt Mercy avlidit i magcancer. Ni kommer kanske ihåg att jag skrivit om Mercy förut och jag är så ledsen men hoppas att Mercy får det bra i katthimlen<3


 
Just nu ligger jag i sängen och tar hand om min egna katt. Han är absolut inte lika söt, han är väldigt ful faktiskt och väldigt korkad och jobbig. Men jag tycker om honom ändå. Men inatt kommer jag inte att tycka om honom längre när han väcker mig med sitt jävla jamande. Jag har aldrig hört en katt jama på det här sättet förut, jag har lust att strypa honom varje gång... Men trots detta väljer jag att sova med honom ändå för det är så mysigt när han ligger och kurrar på min arm ♥

Imorgon är det jobb sen kalas numero 2. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag fullkomligt älskar din blogg! Vet inte hur många gånger jag skrattar högt inombords när jag läser, du verkar vara en jävla skön typ haha. Och du klär dig galet snyggt också!

Svar: Åh tack söta du:D<3
Sandra

2012-12-11 @ 00:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback