operation julklappen

Igårkväll skulle jag se en film men hann typ se förtexterna innan jag somnade. När isse kom hem och försökte prata med mig kändes det som jag var i en annan värld. Så jääävla slut var jag!! Trodde dessutom att jag ställt väckaren på halv 9 idag men vaknade kl 10 av att pappa ringde mig och inte hade jag ställt nån väckare inte...... så tur du ringde farsan.

Nu har jag fixat mig, ska äta frukost sen ge mig ut på stan för julklappsshopping. Nu måste jag hitta klappar för snart är det bara EN VECKA kvar till jul!!!!!!!!!! fattar ni!!! Helvete så fort tiden går?????? får åldersnoja.

Har lite ångest inför dagen eftersom jag hatar tätbefolkade utrymmen och jag kan ju gissa att det kommer vara SMOCKAT!!!! Nu ska jag dra hej å hå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback