NYÅRSKLÄNNINGAR

Nyårs närmar sig med stormsteg men det enda jag har i tankarna är JUL. Nyårs är inte så jävla kul.. för det första hatar jag att dricka alkohol. & För det andra kommer jag inte få en nyårskyss då isse ska till hemavan och ska vara där i hela 4 dagar:'( Så jag kommer mest troligt vara deprimerad på nyårs. 

Det enda som är kul med nyårs är att man kan ha en fin klänning. Men jag vet inte om jag orkar slösa pengar på en klänning jag ska använda en gång..... fast det kommer säkert sluta så att jag köper en ändå, det är nog inte bra för mitt psyke om jag gör min nyårs ÄNNu värre genom att spendera den i en gammal klänning.

Hur som haver så finns det faktiskt måånga fina klänningar nu, mycket paljetter och det älskar jag. Här har jag tagit ut några finisar: 
 
Nu gäller det bara att kunna bestämma sig för EN klänning!! Och ett par skor hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback