NYÅRSAFTON

 
NYÅRSAFTON idag. Såhär har jag sett ut föregående år.. hade iallafall stora tissar  och det var en kille på festen som sa det till mig år 2010 men jag kan gissa på att ingen kommer säga det till mig i år. Förra året var jag bortom aningar att jag gått upp i vikt igen..men nu har jag lyckats gå ner 19 kg från den vänstra bilden och från den högra är det desto mer

NU har jag vaknat till liv efter att ha snoozat en timma, har alltid jävligt svårt att stiga upp när jag sover hemma i min egna säng av någon anledning. Nu hade jag tänkt hoppa i duschen och samtidigt fundera på vad jag ska dricka ikväll... är så jävla less på mina jävla rosa cider "no added sugar". Kan ingen uppfinna fler cider med lite socker??? Men funderar kanske på nått vin???? ska googla hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback