Nyårs 2012

 
Fick en kommentar av en söt läsare som vill att jag ska tipsa lite om nyårsoutfits och skriva vad jag ska ha på mig. Tipsa om klänningar kan jag göra men jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha.......... Men något glittrigt är ju A och O, så förmodligen något kort och glittrigt. Helst skulle jag också matcha med bara ben och vara i ett annat land men det känns inte så troligt. Så istället blir det nog hudfärgade strumpisar. 

När vi snackar skor så skulle jag vilja ha ett par skyhöga klassiska louboutins, men det känns även det väldigt långt borta. Men skyhöga vill jag att dom ska vara, nyårs är ju liksom den gången man ska passa på att plåga sina fötter ordentligt. Därför går jag helst runt i skorna heela kvällen och då även inomhus. Som tur är ska vi inte vara i någon lyxig lägga med parkettgolv utan det blir en lokal, har inte frågat om golvmaterialet men ska nog göra det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback