Now I know what real love are

Dagen på jobbet gick bra.. var som vanligt.. jag lessnar ganska fort på rutiner tyvärr :P När jag slutade for jag hem och åt lax sen for jag på STAN. VAAAAA=????? jag är ju aldrig däär haha:P Okej nu ska jag vara seriös. Jag for dit för et retur på två tröjor jag inhandlat men inte kände mig nöjd med. När jag gjort det for jag på solariet, åhhh guuu vad jag saknat solariet. Hatar att vara blek. Sen for jag hem till Isse och möttes av en fin surprise, han hade julpyntat (ännu lite mer) hihi. Iallafall så var han inte hemma när jag kom och jag var på så jäävla dåligt humör. Det vände dock direkt han kom hem & helt plötsligt var jag världens gladaste. Det är bara han som kan göra så, han är den finaste personen på jorden och jag önskar att ni alla får chansen att träffa en isse. Inte min isse då för han är bara min hihi.

Isak är ledig imorrn så han har farit ut med polare, själv orkar jag inte vara vaken en minut längre. Eller jo okej några minuter för jag ska läsa lite bok för en gångs skull!!!! :D Nu säger jag godnatt till er, godnatt ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback