NEW BOOTS

HEJHEJ nu har jag varit på stan och köpt årets första julklapp, till min syster fanny. Köpte även en tidig julklapp till mig själv hehe, för jag insåg att jag måste ha nya skor. Har haft mina gamla kängor i flera år och dom är heelt trasiga + tar in stenar. Jag ser inget hål men på nått konstigt vis kommer det alltid in stenar.... Så nu slog jag till på dom här från skopunkten, fodrade och sköna och med snygg" primeboots lookalike"- dragkedja. Take a look:


Jag vill egentligen inte ha såna här skor för mina ben ser väldigt tjocka ut i dom, men jag insåg att ska vädret vara som det är idag så kan jag inte ha mina favvosar från vagabond.. 

Kom hem för ett tag sen, och issegubben likaså. Han är fin och söt och har julpyntat litegrann hihi. Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback