MY DAY

 
Två bilder från min dag.

1. Middagsbuffé på calles.. jäävligt goda chickenwings

2. Nyöppnat affär i stan som jag kommer BO i, helvete så mycket snyggt det fanns. Inte helt oväntat blev jag butikens allra första kund hehe

Så idag har jag alltså gått på stan med systern och sen med isse ett tag. Sen fick jag & fanny hämtning av mama och vi for och handlade mat på kvantum. Sen avslutade vi våran handling med en god middagsbuffé på calles! Sen har jag och fanny varit iväg och hämtat ut paket på ICA i hamn. Efter det har jag slått in julklappar och julpyntat. Nu ser jag och mamma fredagsfilmen på trean! 

En himla bra dag helt enkelt! Och snart avslutas den på bästa sätt då jag ska iväg till mitt hjärta och somna i hans famn ? Måste fara snart så jag kan lägga mig i tid då jag jobbar imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback