min juleafton

längtar tills vi ska ta itu med dessa klappar hihi
 
Imorse vaknade jag tidigt, såklart, eftersom det är jul och jag älskar jul. I min strumpa hade jag en klapp - Harry Potter och dödsrelikerna del 2 3D!!! Så den planerade jag och fanny att vi skulle se när vi åt julfrukost men tyvärr upptäckte vi att den inte funka i våran dvd.... Annars så har jag varit och hämtat ut min nyårsklänning och den var så himla fiiiin!! Så det blev som en julklapp, en jävligt dyr en, till mig själv hihi. Måste bara ge mig på ett experiment och sy in den då den var lite stor... men de ordnar sig nog!!

Nu ska jag se sista avsnittet av julkalendern och fixa till mig litegranna så jag är fin på jul ? hej då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback