marc jacobs&juicy couture

 
Två av dagens fynd! Det bästa på mellandagsrean är utaan tvekan rean på parfymerna! Alla presentboxar blir det ju rea på för ingen skulle annars köpa dom hehe. Dom här har alltså kostat typ 700kr / st!!! helt sanslöst. Men jag fick dom för typ 250kr st och jag är nöjd och luktar äntligen gott. På senare tid har jag haft en skitliten parfym från H&M som kostade 49... den luktade väll gott men inte så länge hehe. Men nu blir det andra bullar och jag ska ta min parfymallergi till en ny nivå


NU ska jag ta tag i naglarna så jag kan komma i säng nån gång, imorgon väntar ett 12 timmars arbetspass *spyr*, men har lång lunch så ska försöka hinna på stan och köpa nya jeans med ett presentkort jag fick på jul hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback