Lovely Sunday

 
Söndag idag och jag har inte gjort många knop. Skönt men lite jobbigt för mig som har diagnosen ADHD. Därför blir jag rastlös och lättretlig men det får man va ibland. Har ju iallafall gjort en del mysiga och kul grejer
 
 Såg filmen "Chernobyl diaries", Isse skippade sin pnap och såg det med mig istället hihi de var tur. Vi kom fram till att vi inte ska flytta till Chernobyl.


 Ätit smarrig middag med Isse och hans föräldrar


 Kramats med min kille


 Varit på Ica MAXI STORMARKNAD och köpt glass


 Ätit glass och sett på jul med Ernst


 Sett "Smekmånaden" på fyran. Jag längtar tills jag och Isse ska på smekmånad och den ska INTE vara Bella och Edwards... Men det menas alltså att vi ska inte spela schack och jag ska inte bli akut gravid.


Nu ska jag gå och göra matlåda till morgondagen. Jobbar ett 11,5 timmars pass imorgon och det gör nästan att jag blir deprimerad. Jag är tyvär redan less på att jobba efter 5 veckor och då har jag ändå gått utbildning. Jag funderar varje dag på hur jag ska kunna göra för att slippa jobba i mitt liv. Jag har kommit fram till några få alternativ:

1. Blir försörjd av en man. Tyvärr är inte Isak lika sugen på den här idén som jag är.
2. Bli gravid så jag får vara mammaledig. Det här är inte heller någon favorit hos Isse men betydligt bättre än alternativ nummer ett.
3. Förtidspensionär. Alltså gå i pension vad 19 års ålder, det hade varit min dröm. Men tyvärr så sa min pappa till mig att det inte är så lätt att bli förtidspensionerad längre...
4. Sjukskriven. Det här är nog den lösningen som är mitt största hopp just nu. Problemet är bara att jag måste hitta på en sjukdom och sen ljuga för alla och låtsas att jag är sjuk. Kan bli lite svårt men det är ju värt det i slutändan tror jag.

NÄ dags för matlåda och sen ska jag hämta hem min pojkvän från sin bästis erik så vi kan gå och lägga oss. Men nu vet ni iallafall att det blir dött på sandrabloggen imorrn igen pga. att jag måste arbeta så jag kan köpa dyra väskor, en bil och en lägenhet.

Tack och hej MVH Sandra L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback