LOVE

 
 
Min finaste Isse på bio. Filmen var bra men ganska sjuk och jag behövde kissa i slutet och då är det fan en plåga att vara på bion hehe. Just nu ligger jag i soffan med värmefilt och ser Änglagård. Isak har gått och lagt sig och jag funderar på att joina, har bara ett problem och det är att isak bannlyst värmefilten från sängen... Jag tror han känner sig hotad och att jag ska bli ihop med filten istället för honom.. Men det kommer inte hända under den närmaste tiden iallafall.

Men jag ska nog lämna filten och hoppa i säng för imorrn ska jag och fanny checka in mellandagsrean i umeå! Jag är taggad till tusen. Vill ha nya kläder, klocka, parfym, skor, jacka, underkläder, pyjamas, ja allt man kan tänka sig helt enkelt. Så nu ska jag sova så jag är pigg och fräsch på shoppingdagen. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback