LOL

Sen ni senast hörde av mig har jag inte hunnit med mycket alls. Har pussat på Isak och det är väll ungefär det enda jag hunnit med. Tiden går så himla fort när man pussas. Men nyss sa jag åt på skarpen att klockan är mycket och jag måste sova så han gick till sin kompis och skulle hjälpa han med en dörr och dricka trocadero. Visst lät det spännande?? Synd att inte jag kan vara med för jag jobbar imorrn. Det gör han också men han jobbar eftermiddag, vilket betyder domedagen för mig. Vi hinner alltså inte ses nånting... får hjärtesorg redan nu.

Jaja iallafall så ska jag aldrig sova fast jag säger att jag ska det. Först ska jag se en film!! Såg att man kunde köpa den idag när jag var på ica maxi och vid första ögonblicket tänkte jag: DEN SKA JAG SE NÄR JAG KOMMER HEM!!. Så nu är det bara att tuta och köra. LOL heter den och den är med Hannah Montana det var därför jag ville se den hihi. Och jag älskar alla high-school filmer.. 

Visst ser den bra ut?? Återkommer med resultat imorgon. GODNATT ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback