Kaffe&Skor

 
Två från idag. 1. Kaffe på wayne's 2. Skor jag fick i julklapp av mina bästa parents

IDAG har det varit full rulle. Klev upp tidigt, städade, packade alla mina grejer och det var inte lite grejer kan jag lova. Har haft allt hos isse men nu orkar jag inte vara ensam mer (klarade typ 11 timmar och dom flesta av dom sov jag hehe). När jag hade packat allt for jag på suntan, sen på stan och sen fort till isse för att sminka mig. Sen hämtade jag Signe i stan och vi for på Waynes på solbacken där vi mötte upp resterande tjejor. Vi fikade och planerade firandet av det kommande året (alltid ute i god tid). Sedan for vi tillsammas på Ica Maxi och handlade inför nyårs. När jag kom hem åt jag kalvsylta, duschade och fixade och trixade med klänning och dylikt inför nyårs. Till sist hamnade jag i soffan framför en film med glass och sällskap av mor och far.

Nu har jag lagt mig i sängen med värmefilten och är såj äävla trött så måste sova nu. Imorgon är det nyårsafton och jag är inte ett dugg taggad tyvärr, mest för att jag vet att jag kommer frysa, kommer vara trött, gillar inte alkohol och jag kommer inte få någon nyårskyss... Menmen förhoppningsvis blir det en helt OK kväll. SKa ju iallafall ha fin klänning och det är ju typ det roligaste med nyårs

Hörs imorrn istället, godnatt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback