just landed in the sofa

Jag har just landat i soffan efter en dag av full fart och fläkt, precis som jag med adhd vill ha det. Började morgonen tidigt för att åka mot umeå med littlesis som sagt. Där spenderade vi några timmar och de kändes som vi var med i ett krig, helvete va folk det är och jag hatar folkmassor, får panik och klaustro.. men de är de värt. Kom hem med en hel del fynd som jag inte orkar visa nu, kanske imorrn.

När vi var nöjda och belåtna med våran shopping körde vi hem och det är ju aldrig så kul. Speciellt inte när det är mörkt och snörök... men vi överlevde. När vi kom hem käka jag middag sen for jag och handla och sen hem och pussa på min kille. Sen har jag provat nya kläder (det bästa och roligaste som finns), visat allt jag shoppa för isse också har vi städat litegranna och kokat ägg. Nu for isse iväg en sväng så jag har passat på att tagit en dusch och nu ÄNTLIGEN har jag landat som sagt. Nu ska jag måla mina naglar & se pirates of caribbean och ivänta issen


Bilder från sist vi var i Umeå på shoppingdag, då var det aningens bättre väder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback