grinolle på solarie

Ikväll kom min lilla wi-girl hit och chillade med mig. När hon sedan for iväg på bowling valde jag att avstå och istället  inta solariet, det var år och dar sedan jag var där tyvärr. Så kommer vara spöke på nyårskvällen....... Var inte så kul att sola men det är de ju aldrig. Sen for jag hem och har sett sagan om ringen på fyran yey!! Nu vill jag helst gå och lägga mig men det känns förjävligt utan isse........ men är skittrött så jag måste ju... Åhhhh nu är jag trött jävlig, vill bara grina för att isak är borta. Funderar på att fara hem och sova i mamma och pappas säng men jag är lite osäker på om dom vill ha mig där. Fast åhhh vill hem till en katt. Jag undrar när faan jag har blivit såhär sällskapssjuk?? Förut var jag enstöring och ville bara vara själv hela tiden, nu klarar jag inte en kväll. Jag undrar hur jag någonsin ska klara av att bo ensam, fast förhoppningsvis behöver jag inte det hehe.


Jag på solarie. Nu ska jag ladda hem en komedi så jag inte grinar mer
 

Kommentarer
Postat av: *Clair

Hej, jag har läst din blogg ett tag nu och jag har en undring till dig som lyder så här!:
Blir du bemött annorlunda nu efter din viktnedgång än innan av nya människor?

2012-12-30 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback