Godnatt

Jag & mamma såg en så himla hemsk film ikväll..... är pykiskt störd efter den och nu ska jag sova ensam i ett mörkt och jävligt kallt rum. Det känns inte så oki. Det enda positiva är väll att jag har min dora vid min sida ♥

Nu är det dags för mig att sova, ska bara se min favoritscen ur sex and the city the movie. Då Big står i Carries garderob och håller i hennes blå pums.. fyfan kan aldrig hålla mig från att gråta då jag ser det. 

Men sen ska jag skynda mig att sova, imorgon väntar jobb och sen kalas. Hörs imorrn iallafall ♥ Godnatt mina små skatter

Kommentarer
Postat av: Mor

Det har hänt nåt fruktansvärt tragiskt! KIM KARDASHIANS KATTUNGE ÄR DÖD!!! Död i magcancer igår.

Svar: VA!??!?! det måste vara mr boogie
Sandra

2012-12-09 @ 23:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback