fuck yes tomorrow is friday

Jag har duschat och blivit superfräsch. Har till och med rakat benen och smörjt in mig med hudkräm. Sen tände jag ljus, målade naglarna och hedde på en skräckfilm. Jag ångrade mig lite gällande skräckfilmen så jag stängde av.... ska lägga mig i sängen nu och se dagens avsnitt av julkalendern!! Imorgon är det fredag och det känns så jäävla skönt, jag är helt jävla slut.

Snart hoppas jag isse kommer hem så jag hinner kramas lite med honom. Men mest troligt inte för jag kommer somna på momangen så jag får drömma om honom istället. Vi får höras imorgon mina kompanjoner ? Love to you och jag hälsar till mina katter där hemma jag saknar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback