förtidspensionerad

 
Alltså veckorna springer fram, imorgon är det redan torsdag? Det kommer inte dröja länge innan jag är gammal och grå, men då får man iallafall gå i pension. Längtar. Nu ligger jag i sängen och klockan är som vanligt 11 och nu ska jag börja se en film, det här med att lägga sig tidigt är jag inte så bra på längre. Mest pga. att jag kollar internetshopar efter klänningar och jackor. De går inge vidare tyvärrrrrrrrrr... Sen försöker jag planera outfits till morgondagen och det gör mig helt slut. Ju mer kläder jag köper desto svårare blir det att bestämma sig pga. valmöjligheterna. I-lands problem jag vet ehehe men för mig är det ett stort problem

Nu ligger jag i sängen med kissemiss och värmefilt och vi ska som sagt börja se en film. Godnatt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback