Dagens wantie

Det här är dagens (och alla andra dagars) wantie. Har faktiskt tänkt på den här sen jag såg den på blondinbellas blogg för typ 2 månader sedan. Jag är väldigt svag för allt som glittrar och glimrar och kostar skjortan tyvärr. Den här ringen är en av ringarna hon funderar på till sitt jävla giftermål och den kostar ca 20 000. 20 000 för en ringjävel!!! Jag har inte ens en egen bil och hon funderar på att köpa en ring för 20000. Istället hade hon kunna sponsra mig med en ful bil men näää en ring är viktigare för henne, så jävla självisk. Inte nog med att jag inte har en bil, MIN MAMMA SÄGER ATT JAG SKA FÅ ETT BUSSKORT I JULKLAPP. När jag fick höra det ville jag begrava mig själv. Jag hatar att åka buss mest av allt i hela den här jävla världen. Ibland suger livet så mycket men mest av allt suger blondinbella. Blir alltid förbannad när jag besöker hennes blogg, t.ex. när hon skrev "blus från zara, hade den igår också". Då fick jag nog, hon vill skryta om att hon har samma äckliga blus i två dagar och pga detta tror hon att hon blir en bättre människa.

Okej ja jag är väldigt avundsjuk på blondinbella och hennes liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback