Dagens första bärs


Jag just nu - sitter och fryser som vanligt


Den här dagen började åt helvete.

1. Vaknade med en blåsa på läppen och jag är livrädd att det ska utvecklas till ett munsår... fyfan har haft munsår en gång och det var den värsta tiden i mitt liv. Sorry men har alltid hatat människor som har munsår, det är så äckligt och fult.


2. Lärt mig att vittnesskydd SUGER!!!!!!! Det lärde jag mig förra veckan när jag såg "kodnamn Lisa" men idag såg jag lite av en annan film jag börja se igår och då fick jag det klart för mig igen, vittnesskydd är så jävla dåligt. Jag ska aldrig vittna om jag är hotad så ni behöver inte ens göra upp en plan för att mörda mig ifall jag skulle råka se något brott.

3. 20 minus ute. Döda. Mig

4. Nu ska jag på jobb, orkar verkligen inte men jag måst. VI hörs på andra sidan, nu är det dags för dagens första bärs, tjääna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback