cocla cola vanilla ZERO

Hej på er mina vänner. Det är en trött tjej som talar då jag haft en väldigt intensiv dag. Jobbat från 0930 till 21 och på lunchen hann jag fara och köpa jeans så jag slipper gå runt med häng. När jag äntligen slutat for jag på en affär och där såg jag till min stora lycka en coca cola. Inte vilken coca cola som helst, utan "coca cola vanilla zero" !! Vaaafaaaaaan jag visste inte ens att det fanns????? Hur jävla gott som helst var det för jag älskar cola zero och jag älskar vanilj!! Var till och med mindre kalorier än i en vanlig cola zero, måste lätt köpa ett flak imorrn.


Jag har typ nyss kommit hem känns det som, eller ja till isse. Han bara ge honom en adjökyss för han skulle ut med polare och jag skulle in i duschen. Nu måste jag skynda mig och fixa mitt hår så jag kommer i säng någon gång. Tjingen


My new love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback