Calles

Tjenis. Ikväll blev det Calles, det var faktiskt kul. Inte för att jag festa utan var bara mysigt att sitta där med mina allra finaste vänninnor ? Ni är så bra och jag älskar er så mycket.

Nu har jag nyss kommit hem och tagit på mig min sov outfit, min heltäckande pyjamas, tjocksockar och värmefilt. Jag hatar vintern för då är jag en isbit heeela tiden. Men värmefilten har gjort mitt liv så mycket bättre, har ni inte en sån måste ni fan köpa en!! Nu hade jag tänkt sätta igång nån film men min dator går så jävla segt av någon anledning så jag måste kanske skippa den biten och sova direkt istället..... Men vill helst vara vaken till min sockerbit kommer hem. Tyvärr har vi lite olika dygnsrytmer, inatt gick han typ och la sig när jag vaknade!! Men nu hoppas jag han dyker upp snart iallafall
 
 
ojojoj vad trött jag är, hörs imorrn istället!! godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback