Bea min italienska ponny

Inte så fina vinterbilder på min inte så fina vinterponny. "Ful får man vara man inte dum" - ett ordspråk mamma lärt mig. Tyvärr så är ponnyn Bea både ful och dum..


ALORA!!! Mi Chiamo Sandra. Det betyder jag heter sandra på italienska. Det, och ordet gelato (=glass) är det enda jag lärde mig under 100 timmars undervisning av italienska. Tyvärr fick jag IG. Iallafall så var det inte det jag tänkte säga. Jag tänkte säga att min dag på jobbet gått prima ballerina. Sen for jag hem och åt biff och sen blev jag genast rastlös. Städade och nu kokar jag knäck. Ska snart he mig ut i vinterkylan för en promenad och sen ska jag prova outfits. Har dock 0 inspo när det är såhär jävlarns kallt tyvärr............

Men vi hörs p.s. kan ni ge mig serietips VS filmtips




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback