baka kaka

Tjena. Inte en lätt dag idag kan jag lova, spenderade 13 timmar på jobbet och det är väll inte skitkul. När jag slutade for jag hem till min ängel och vi for på coop och handlade lite. Sen har vi bakat en kaka som just blev klar och nu har jag äntligen landat i soffan, med världens finaste vid min sida. Tyvärr så lämnar han mig imorgon för att fara till hemavan och fira nyår :'( Jag är fan orolig då jag undrar hur jag ska överleva här utan honom. Han har ju aldrig varit borta utan det är alltid jag som lämnat honom  och inte ens det är ju kul men det här blir ju ännu värre.... Jag kommer vara blodigel på mina vänner och min syster för att få den närhet och kärlek som behövs per dag.

Jaja nu ska jag inte spendera mer tid framför datan utan måste ta vara på varje sekund med killen. Tjingeling

Kakan vi baka!! Eller mest isse som baka hehe, också kom han på en idé med kexchoklad i kaka, jag blev lite skeptiskt till detta men han ser ut att gilla kakan.

HÖRS NÅN DAG hej dåå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback