ÄNTLIGEN HELG



Bästa som finns: Komma hem till soffan och värmefilten efter en hård arbetsvecka, speciellt när man har en redbull att smaska på. 

Har nyss ätit middag och håller nu på planera kvällen. Det låter som de blir Calles, jag har aldrig varit där och trodde aldrig jag skulle vara där men det är väll kul att testa nåt nytt. Blir dock inga drinkar för mig pga. ekonomiska problem & att jag inte är så förtjust i alkohol. Det sämsta med alkohol är att man inte är kapabel att köra bil... Hade man fått köra bil hade jag druckit alkohol betydligt oftare.

Jag har ett stort problem inför kvällen dock. Har inga fina kläder hos issse...... så jag kommer vara ful på calles det blir inte så kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback