Åh till magaluf, styrde vi vår andra resa

 
Jag skulle kunna begå brott för att befinna mig här just precis just nu. Saknar allt.. t.ex:
 
? Slippa frysa och istället kunna gå i linne och shorts dygnet runt

? Sola och bada i pinacolada

? Inga jäävla måsten

? Bo med kompisar

? Äta på restaurang varje dag

? fest och partaj

? Ligga på flytmadrass, finns inget bättre. I turkiet låg jag på min flytmadrass i havet i typ en hel dag. Det var en rolig historia bakom den där flytmadressen, köpte den av en turk med konstigt öga, fick rabatt för att jag var en "swedish girl", sen ville han att vi skulle prata med hans svenska tjej på skype? Nån måtta får det vara

? skita i mitt strikta sockerförbud och dricka "indie matt" hela dagarna. Det är nog det godaste jag smakat på i hela mitt liv. Det är en isdrink med kaffe och chokladsmak, döpt efter en DJ som heter Matt och spelar Indie. Visst låter det spännande? Säljs tyvärr endast på Vista Sol i Magaluf så kan dröja ett tag innan jag dricker en sån igen....

? Vara brun. När man är brun är livet 90000 ggr enklare att leva

? Bada i havet under nattetid. Det är något speciellt med havet på nätterna, tyvärr så var det olagligt men vi gjorde det endå typ hela tiden. Alltid kul!! förutom en gång när en norsk doppade mitt huvud. Då blev det hemgång men det var ok för det var godnattdags för sista kvällen drack vi som om vi hade fått betalt för det. Den bakfyllan är topp 2. Topp 1 var dagen efter jag shottat absinthe.... men det är en annan historia

Det enda jag inte saknar är starka horor som tjuvas och svullna ben. Jag fick så jäävulskt svullna ben, speciellt när vi landade på Arlanda på vägen hemåt, helt jävla sjukt.!!!!!




Nu är jag inte i Magaluf längre utan i mitt kalla rum i mitt kalla hus i Furunäs. Ligger och väntar på att fanny ska äta upp sin macka för då ska hon komma med katten Bullen. Sen ska jag sova så jag inte är så jävla trött imorrn, den här dagen har varit jobbig för de var längesen jag vvar såhär trött. Men imorrn blir det nog lättare för imorrn är det onsdag och då är det inte sååå jävla långt kvar till helg. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback